Fiss vinde mașini de turnare sub presiune uzate în Turcia: Două Buhler Carat 280 au pornit la drum
În numele unui client, mașinile fiss au demontat, ambalat și expediat de rutină două Buhler Carat 280 în ansambluri către Turcia în 2021.
În vara anului 2021, fiss a fost însărcinată să ofere cele două mașini de turnare sub presiune Bühler Carat 280 identice pe piața internațională de mașini second-hand. Deoarece expertul în utilaje uzate organizează nu numai comercializarea, ci și relocarea și punerea în funcțiune a utilajelor, compania de vânzare a avut alături de ea partenerul ideal pentru o vânzare rapidă. Seria Carat de la Buhler este o mașină de turnare sub presiune cu două platane, fabricată cu forțe de strângere de la 10500 la 92000 kN. Se utilizează pentru turnarea componentelor mari și complexe.
CONSILIERE ȘI REȚEA
Exista deja o relație de afaceri de succes între cumpărătorul mașinilor uzate și fiss machines. Compania achiziționase anterior o celulă de turnare sub presiune Bühler Evolution 140, precum și un sistem de finisare prin vibrare Rösler și unități de control al temperaturii din gama de mașini a companiei din Winterbach. Responsabilii din Turcia cunosc avantajele oferite de consultanța cuprinzătoare oferită de fiss și de rețeaua mondială de contacte în aproape toate țările din lume. Perfect pentru a-și mări propriul parc de mașini. Aceștia căutau celule de turnare pentru producția de carcase de baterii din aluminiu. După ce au fost găsite mașinile second-hand și au fost semnate contractele, a început următoarea etapă.
PLANIFICARE ȘI DEMONTARE
Înainte ca celulele de turnare folosite să fie relocate, demontarea complexă a trecut printr-o fază de planificare extinsă. fiss machines are 30 de ani de expertiză bine fundamentată și este un partener de încredere pentru toate părțile implicate, planificând cu clarviziune și acordând atenție fiecărui detaliu. Atât dezmembrarea, cât și transportul ulterior sunt analizate în detaliu în prealabil. Planificarea proiectului include întotdeauna o strategie individuală pentru o implementare de succes. În acest scop, a fost necesar să se planifice dezmembrarea pentru fiecare mașină folosită în parte. De exemplu, dezmembrarea primei celule de turnare a avut loc în august 2021, iar cea de-a doua fază a fost programată pentru noiembrie 2021. Pentru îndepărtarea mașinilor de turnare sub presiune Buhler Carat 280, acest proiect a necesitat proiectarea îndepărtării componentelor grele prin intermediul unei platforme la etajul 3, cea mai grea piesă cântărind 43 de tone.
În timpul dezmembrării cu ajutorul mașinilor fisurate, aproximativ 30 de angajați au fost la datorie la un moment dat. Demontarea s-a făcut în mai multe schimburi. Mai multe echipe au lucrat și sâmbăta și duminica. În primul rând, au fost demontate echipamentele de automatizare și sistemele periferice, cum ar fi sistemele de extracție KMA, unitățile de temperare, cuptoarele de dozare, sistemele de debavurare grosieră Ertl și etichetarea pieselor. Sistemele de debavurare brută Ertl și etichetarea pieselor nu au fost incluse în volumul de livrare.
În timpul dezasamblării, echipa de dezasamblare a marcat și fotografiat toate piesele mașinii, iar lucrările complexe au fost documentate în detaliu prin video. În paralel, clientul din Turcia a fost ținut la curent cu privire la situația actuală și la progresul înregistrat pe parcursul întregului proces de dezmembrare. Până la jumătatea lunii septembrie, toate piesele de mașini ale primelor mașini de turnare sub presiune Buhler Carat 280 erau pregătite pentru a fi demontate și puteau părăsi incinta fabricii. Cel de-al doilea utilaj folosit a fost demontat și ambalat corespunzător pentru a fi transportat la începutul lunii decembrie.
TRANSPORT ȘI ASAMBLARE
fiss machines este un partener experimentat pentru transportul internațional de mașini de turnare complete. Fiecare transport de utilaje are cerințele sale specifice și necesită o planificare individuală a etapelor individuale pentru un traseu de transport optim. În plus, este important să cunoașteți în prealabil reglementările legale privind transportul din țara de destinație și să le includeți în planificare, deoarece acestea pot fi diferite de ale noastre.
Transportul către Turcia s-a făcut în principal cu camioane. Componentele grele au fost trimise prin transport maritim. Un total de 8 camioane și 5 transportoare de mărfuri grele pentru fiecare mașină de turnare au călătorit timp de aproximativ o săptămână. Din Germania au fost expediate 5 colete speciale pe RoRo sau în lăzi. Înainte ca celulele de turnare să poată fi instalate, clientul a trebuit mai întâi să creeze spațiul adecvat în turnătorie, pentru care au fost necesare măsuri majore de reconstrucție. Toate ambalajele mașinilor folosite au fost depozitate temporar în această perioadă.
Din motive de costuri și din cauza restricțiilor actuale impuse de Corona, clientul va efectua singur asamblarea și punerea în funcțiune, de îndată ce zona de producție este pregătită. fiss a promis, totuși, sprijinul necesar din Germania și oferă asistență pentru întrebări, de exemplu, cu privire la amplasarea echipamentelor de automatizare și la calcularea capacităților de răcire necesare.